Проблема та її актуальність
Проект спрямований на вивчення теми "Прості механізми" з розділу "Робота й потужність. Енергія" на уроках фізики в 7 класі.
Дана тема актуальна постійно, прості механізми оточують людину, полегшуючи працю.
Тема
Прості механізми в житті людини
Автори розробники
- Гультай Ганна Ярославівна, Коломийська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 імені Сергія Лисенка
- Коба Ольга Богданівна, Коломийська ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 імені Тараса Шевченка
- Козловська Оксана Миколаївна, Ліснослобідська ЗОШ І-ІІ ступенів
- Негрич Петро Миколайович, Нижньоберезівська ЗОШ І-ІІ ступенів
- Фодчук Ольга Степанівна, Завальська ЗОШ І-ІІ ступенів
Цільова група
учні 7-мих класів
Мета
- Навчальна: поглибити знання учнів про прості механізми та їх застосування в практичній діяльності людини; розглянути біомеханіку людини й живих організмів.
- Розвивальна: продовжити формування інформаційно-комунікативних умінь учнів: вибирати потрібну інформацію з величезної кількості, аналізувати її й робити відповідні висновки; представляти міні-дослідження з цієї проблеми.
- Виховна: мотивувати учнів шляхом актуалізації життєвого досвіду знань, продовжити формування світогляду учнів, розвиток їх мовлення, мислення (уміння аналізувати й узагальнювати, висувати гіпотези, робити висновки, будувати план).
Завдання:
1.
Розглянути різні типи простих механізмів
2.
Ознайомитися з будовою та принципом дії
різних типів простих механізмів.
3.
З’ясувати переваги і недоліки.
4.
Розробити рекомендації по використаню цих
приладів.
5. Результати праці представити у
вигляді звіту( презентації з доповіддю) Захист провести на позакласному заході.
Завдання для вчителя:
1. Сприяти
детальному вивченню матеріалу з курсу фізики
2. Створити
належні умови для створення звітності.
3. Забезпечити
проведення дітьми фізичного експерименту.
4. Сприяти
створенню належного мікроклімату для роботи дітей у малих групах.
5.
Сприяти
підвищенню рівня зацікавленості, активізації творчої діяльності учнів, а
також розвиткові важливих
особистісних рис:
комунікабельності, взаємодопомоги, здорового духу суперництва.
6. Обговорити
результати досліджень та підвести підсумки. Кращі роботи нагородити.
Очікувані результати
Набуті компетенції про ефективність використання побутових пристроїв, їх будову та коефіцієнт корисної дії.
Кінцевий результат
- Оформлення результатів проекту та висвітлення їх у створеному блозі.
- Організація захисту проекту.
Характеристика проекту
- спосіб діяльності:
- дослідження;
- спостереження;
- робота з інформаційними джерелами;
- експеремент.
- зміст навчально- виховний;
- склад учасників груповий
- тривалість 2 тижні
- характер партнерської взаємодії внутрішній
- характер координації безпосередній
- реалізація міжпредметних зв'язків:
Механізм реалізації проекту
№
з/п
|
Назва заходу
|
Термін
виконання
|
Виконавці
|
Ресурси
| |
матеріальні
|
людські
| ||||
1.
|
Вибір теми проекту
|
1 день
|
учні
вчитель
|
канцтовари
оргтехніка
| Вчителі та учні |
2.
|
Планування роботи
|
1 день
|
учні
|
канцтовари
оргтехніка
| Учні |
3.
|
Проведення дослідження
|
10 днів
|
учні
|
канцтовари
оргтехніка
| Вчителі та учні |
4.
|
Оформлення результатів
|
2 днів
|
учні
|
канцтовари
оргтехніка
| Вчителі та учні |
5.
|
Презентація роботи
|
На захисті проектів
|
учні
|
канцтовари оргтехн.
| Учні |
Аналіз
Підтримка
|
Бал
|
Опір
|
Бал
|
Адміністрація
|
Адміністрація
| ||
Практичний психолог
|
Практичний психолог
| ||
Учителі початкових класів
|
Учителі початкових класів
| ||
Педагог-організатор
|
Педагог-організатор
| ||
Учні
|
Окремі учні
| ||
Батьки
|
Окремі батьки
| ||
ВИСНОВОК: цей проект має певну підтримку, яка є більшою за опір, тому вважаємо його життєздатним у подальшому впровадженні.
Немає коментарів:
Дописати коментар