Шукати в цьому блозі

Паспорт проекту

Проблема та її актуальність

Проект спрямований на вивчення теми "Прості механізми" з розділу "Робота й потужність. Енергія" на уроках фізики в 7 класі.
Дана тема актуальна постійно, прості механізми оточують людину, полегшуючи працю. 

Тема

Прості механізми в житті людини

Автори розробники

  1. Гультай Ганна Ярославівна, Коломийська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 імені Сергія Лисенка
  2. Коба Ольга Богданівна, Коломийська ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 імені Тараса Шевченка
  3. Козловська Оксана Миколаївна, Ліснослобідська ЗОШ І-ІІ ступенів
  4. Негрич Петро Миколайович, Нижньоберезівська ЗОШ І-ІІ ступенів
  5. Фодчук Ольга Степанівна, Завальська ЗОШ І-ІІ ступенів

Цільова група

учні 7-мих класів

Мета

  • Навчальна: поглибити знання учнів про прості механізми та їх застосування в практичній діяльності людини; розглянути біомеханіку людини й живих організмів.

  • Розвивальна: продовжити формування інформаційно-комунікативних умінь учнів: вибирати потрібну інформацію з величезної кількості, аналізувати її й робити відповідні висновки; представляти міні-дослідження з цієї проблеми.

  • Виховна: мотивувати учнів шляхом актуалізації життєвого досвіду знань, продовжити формування світогляду учнів, розвиток їх мовлення, мислення (уміння аналізувати й узагальнювати, висувати гіпотези, робити висновки, будувати план).

Завдання:

1.     Розглянути різні типи простих механізмів
2.     Ознайомитися  з будовою та принципом дії різних типів простих механізмів.
3.     З’ясувати переваги і недоліки.
4.     Розробити рекомендації по використаню цих приладів.
5.     Результати праці представити у вигляді звіту( презентації з доповіддю) Захист провести на позакласному заході. 

Завдання для вчителя:

1.     Сприяти детальному вивченню матеріалу з курсу фізики 
2.     Створити належні умови для створення звітності.
3.     Забезпечити проведення дітьми фізичного експерименту.
4.     Сприяти створенню належного мікроклімату для роботи дітей у малих групах.
5.   Сприяти підвищенню рівня зацікавленості,  активізації  творчої діяльності учнів, а також  розвиткові важливих особистісних  рис: комунікабельності, взаємодопомоги, здорового духу суперництва.
 6. Обговорити результати досліджень та підвести підсумки. Кращі роботи нагородити.

Очікувані результати

Набуті компетенції про ефективність використання побутових пристроїв, їх будову та коефіцієнт корисної дії.

Кінцевий результат

  • Оформлення результатів проекту та висвітлення їх у створеному блозі.
  • Організація захисту проекту.

Характеристика проекту

  • спосіб діяльності:
  1. дослідження;
  2. спостереження;
  3. робота з інформаційними джерелами;
  4. експеремент.

  • зміст                                                            навчально- виховний;
  • склад учасників                                         груповий
  • тривалість                                                  2 тижні
  • характер партнерської взаємодії             внутрішній

  • характер координації                                безпосередній

  • реалізація міжпредметних зв'язків:
          природознавство, фізика, географія, зоологія, математика, історія, біологія, анатомія.

Механізм реалізації проекту



з/п
Назва заходу
Термін
виконання
Виконавці
Ресурси
матеріальні
людські
1.
Вибір теми проекту
1 день
учні
вчитель
канцтовари
оргтехніка
Вчителі та учні
2.
Планування роботи
1 день
учні
канцтовари
оргтехніка
Учні
3.
Проведення дослідження
10 днів
учні
канцтовари
оргтехніка
Вчителі та учні
  4.
Оформлення результатів
2 днів
учні
канцтовари
оргтехніка
Вчителі та учні
5.
Презентація роботи
На захисті проектів
учні
канцтовари оргтехн.
Учні

Аналіз

Підтримка
Бал
Опір
Бал
Адміністрація

Адміністрація

Практичний психолог

Практичний психолог

Учителі початкових класів

Учителі початкових класів

Педагог-організатор

Педагог-організатор

Учні

Окремі учні

Батьки

Окремі батьки





ВИСНОВОК: цей проект має певну підтримку, яка є більшою за опір, тому вважаємо його життєздатним у подальшому впровадженні.

Немає коментарів:

Дописати коментар